Veelgestelde vragen

Home > Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

-
Producten
De Fabrikant waar ons ooPods worden geproduceerd, daar is ons inzet in de productie is het kiezen van het beste en specifieke Chip-set dat gebruikt wordt bij dit soort oordopjes, het beste en specifieke Chip-set naar ons mening en ervaring. De Fabrikant levert hoogwaardige kwaliteit producten en zijn altijd bezig met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van volledig draadloze oordopjes, vandaar dat ons samenwerking optimaal is. ooPods is een eigen Merk. Met de kennis en ervaring die wij hebben dat is de reden dat ons Product uniek, netjes en materiaal van top kwaliteit is dan alle andere draadloze oordopjes op de markt.
De Fabrikant waar ons ooPods worden geproduceerd, daar is ons inzet in de productie is het kiezen van het beste en specifieke Chip-set dat gebruikt wordt bij dit soort oordopjes, het beste en specifieke Chip-set naar ons mening en ervaring. De Fabrikant levert hoogwaardige kwaliteit producten en zijn altijd bezig met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van volledig draadloze oordopjes, vandaar dat ons samenwerking optimaal is. ooPods is een eigen Merk. Met de kennis en ervaring die wij hebben dat is de reden dat ons Product uniek, netjes en materiaal van top kwaliteit is dan alle andere draadloze oordopjes op de markt.
-
Technische vragen
Soms komt het voor dat één of twee oordopjes niet aan gaan of verbinden. Dit komt doordat de oordopjes dan niet goed hebben kunnen opladen en dus leeg zijn. Dit los je eenvoudig op door de oplaadcase (inclusief oordopjes) 1-2 uurtjes aan het stroom te laten en ze vervolgens weer te gebruiken. Werkt dit niet? Verwijder dan alle bluetooth apparaten van je telefoon en probeer de oortjes vervolgens opnieuw te verbinden. Heb je stap 1 en 2 uitgevoerd, maar zonder resultaat? Neem dan contact met ons op, zodat een gepast oplossing kunnen bieden.
Geeft de oordopjes of de oplaadcase helemaal geen teken van leven meer? Dit los je eenvoudig op, door de oplaadcase 1-2uurtjes aan het stroom te laten. Mocht dat niet helpen ? dan kunt u een vol-reset proberen. Dit doet u door de klepje van de oplaadcase te openen, wacht een paar seconden tot dat de groene licht uit is (ook als er hellemaal geen licht is), zodra de licht uit is na ongeveer 10 seconden wachten. Dan houdt u de knop aan de achterkant van de oplaadcase ingedrukt voor 15 seconden. Zo voert u een vol-reset uit. - Heb je dit geprobeerd, maar zonder resultaat? Neem dan contact met ons op, zodat een gepast oplossing kunnen bieden.
-
Sporten
Zweetbestendig level IPX-4. Sport jij graag intensief? Dat is geen probleem voor de SmartBuds! Ze zijn namelijk zweetbestendig.
-
Verzending
U bestelling wordt met uiterst zorg ingepakt en wordt aangeboden bij PostNL.
Op Werkdagen Vóór 16:00 Uur Besteld, Morgen In Huis.
Bij elke bestelling ontvangt u per mail de PostNL Track&Trace code om uw pakket te volgen.
-
Betaling
Bij ons kunt u betalen met de volgende betaalmethodes: iDeal, Paypal, Credit card, Klarna achteraf betalen
-
Algemeen
U kunt contact met ons opnemen met behulp van ons contactformulier of ons direct te mailen naar info@oopods.nl .
Lees hier meer over op ons Retourneren pagina.